IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

EN DAG

Publicerad 2012-02-14 15:04:35 i Vardag,

BARA EN RIKTIG SKOLDAG KVAR! Sedan på torsdag blir det ABI-program (hoppas alla pallrar sig till skolan eftersom vi planerat programmen hela det här året typ. Till och med förra året planerades lite), sedan högstadiet och sedan klockan 1 så far bussen från skolan och vi drar iväg på kryssning! TAGGAD! Ikväll ska jag in till stan för att handla saker till ABI-dagen. Och så ska det handlas alkohol till bussresan så ett varv till alko ska jag hinna också :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela