IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Hej hopp 7 dagar kvar

Publicerad 2012-02-09 16:49:43 i Vardag,

Idag skrev jag mitt sista prov för min gymnasietid. Hmm hade inte tänkt på det före jag skrev det där. Det gick väl helt okej. Känns som man inte har nå mera att göra med skolan nu. Vad ska vi som göra nästa vecka förutom springa runt som ett par yra höns och tagga inför kryssningen? Imorgon inleds också studentskrivningarna med modde textkompetens. På måndag har jag engelska hörförståelse och sedan blir nästa studentskrivning för mig den 12 mars när det är, jag tror det i alla fall, modde essä som står på schemat. Men nu ska jag chilla och sen ska jag börja leta mig mot handlin för att köpa godis inför imorgon.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela