IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

It's what the water gave me

Publicerad 2012-02-22 21:53:46 i Funderingar,

Idag blev jag barnslig igen som jag brukar bli. Min lillebror kalla mig knäpp. Han är bara avundsjuk för att han inte vågar vara lika barnslig som jag. Grupptryck you know. Är man karl som är man svag för det, vågar inte vara annorlunda. Vad jag gjorde? Jag var ute och byggde en snökoja och byggde en snölykta. Okej snökojan är inte är färdig. Måste väl leta mig ut imorgon för att få den färdig. Och som Anna brukar säga: No shame
Ses!
Florence + The Machine - What The Water Gave Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela