IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Jag blev bestulen på min runebergstårta...

Publicerad 2012-02-03 17:05:18 i Mat,



Eller ja så kändes det i alla fall. Rektorn sa vi skulle få en överraskning klockan 13.05. De stängde in oss i klassrum. Min spontana var: vi får säkert runebergstårtor. Med tanke på att det är Runebergsdagen på söndag tyckte jag det kändes logiskt. I stället kom det en knarkhund efter att vi väntat kanske en halvtimme. Eller det var nog mindre än det kanske. Tänkte bara: snälla stanna inte vid mig för att jag luktar hund. Tack och lov gjorde den inte det. Janå i alla fall blev det ju en händelserik fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela