IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Jävla hissauppsats

Publicerad 2012-02-06 13:19:34 i Vardag,

Börjar blir ganska uppgiven på den här jävla hissauppsatsen. Sitter med den nu. Den ska va cirka 1500 ord lång. Jag har 800. Nästan hälften kvar ännu. Lite mindre, men ändå den är ju så jävla jobbig att skriva på. Ska försöka skriva den färdigt ikväll/imorgon. Är ledig imorgon tack vare att niorna ska vara här imorgon. Så då borde jag ju hinna. Ska försöka stiga upp någon gång imorgon. För jag hade också tänkt hinna till stan och köpa tyg till min ABI-dräkt. Nu ska jag chilla för jag är så jävla trött så när jag skriver på hissauppsatsen så blir det bara flumm. Som detta inlägg typ.
Ses!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-02-06 13:27:50

kikar in :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela