IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

kurs 1 avklarad

Publicerad 2012-02-22 14:23:06 i Vardag,

Har nu läst färdigt kurs 1 i psykologi. Vet inte riktigt var jag är i hälsolära för första boken är både kurs 1 och 2 men det finns som ingen riktigt indelning i den. Har nu bara 4 böcker kvar i psykologi. Bara... Ska väl snart leta mig tillbaka och läsa. Varför jag inte uppdaterar så mycket så beror på att mina dagar är lite enformiga. Läsa, dator, läsa och sen sova. Lite nedräkningar här: 30 dagar tills The Hunger Games, 18 dagar till första studentskrivningen, 19 dagar tills jag fyller 19, 68 dagar tills jag drar till Rhodos, 100 dagar tills jag får studentmössan förhoppningsvis.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela