IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Lördag

Publicerad 2012-02-25 13:13:44 i Vardag,

Ska försöka leta mig och läsa igen. Men motivationen saknas när man vet att "alla andra" har helg och sportlov. Och jag är tvungen att sitta och läsa på hälsolära och psykologi.. Ee helst inte. Jag vill också bara vara ledig. Fast det blir jag ju förstås efter de fyra studentskrivningarna. Fast då hoppas jag på att få arbeta någonstans. Hoppa in som vikarie och sånt. Har faktist tänkt söka lite fler sådana platser. När jag orkar. Nu ska jag leta mig från datorn.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela