IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Textkompetens

Publicerad 2012-02-10 17:37:43 i Vardag,

Textkompetensen skrev jag idag. Och ja gud har ingen aning om vad det blev till, en massa flumm i alla fall. Just nu känns det som det sket sig helt men gjorde det de så har jag ändå M och det blir jag inte missnöjd över. Ikväll funderar vi på att dra ut på krog. Jag blir väl kanske chaffis men det gör ju inget för jag ska dricka först nästa torsdag på kryssningen. Men ja nu ska jag chilla och vänta på att min granne ska komma över och hjälpa mig med abi-dräkten.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela