IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The last reason to make this last for as long as I could

Publicerad 2012-02-03 20:23:23 i Funderingar,

Frågan som ständigt snurrar runt i mitt huvud just nu är: Hur fan ska jag orka stiga upp imorgon? Ställde just alarmet på min telefon till den omänskliga tiden 05:30. Ställde dessutom min hatväckarklocka på klockan 6 så jag inte ska kunna somna om. Jag blir så jäkla sur på den när den ringer på morgonen med sitt störande pipande. Tänk jag ska bara snooza en halvtimme imorgon :O Måste vara rekord för kortaste tid jag snoozat. I onsdags snoozade jag fan från 06:15 till 08:30. Hahaha två timmar. Nu ska jag börja leta mig mot sängen.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela