IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Filmer jag ser fram emot

Publicerad 2012-01-05 13:47:44 i Film,

1. The Hunger Games
Förmodligen filmen jag ser mest fram emot. Har läst alla tre böcker och eftersom Harry Potter är slut så måste jag ju ha någonting annat att vara beroende av.


2. Titanic
Jag är så glad att de ska släppa Titanic på bio igen. Har alltid varit lite ledsen över att jag inte fick se denna mäktiga film på bio men nu har jag chansen.JEE



3. Snow White And The Huntsman
Jag är en sucker för sagor och den här filmen verkar vara otroligt bra. Kommer nog försöka åka på bio och se denna film också.



4. The Amazing Spiderman
För det första så är Andrew Garfield men. Jag kollar allt han är med i för han är snygg. Plus att Emma Stone är med och jag skulle nästan bli gay för henne. Älskar hennes röst. Plus att jag gillade de andra Spiderman-filmerna så jag gissar att jag kommer gilla denna också.


5. G.I. Joe 2: Retaliation
Jag gillade förra filmen. Och två ord till: Channing Tatum. Det förklarar allt.


6. The Avengers
Chris Evans, Chris Hemsworth och Scarlett Johansson i samma film. Tänker inte säga mera.


7. The Lucky One
Zac Efron är så himla snygg i den här filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela