IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Presidentvalet

Publicerad 2012-01-22 21:18:29 i Vardag,

Han jag röstade på gick inte vidare till andra valomgången. Pinsamt är att jag inte riktigt minns vad han heter. Heheh. Nr.9 iallafall. Han heter Paavo.. Arhimäki? ÄÄÄH något liknande. Till nästa valomgång tänker jag rösta på Haavisto. Inte tänker jag nu rösta på Niinistö. När jag gjorde testet för att veta vem jag skulle rösta på så höll jag minst med honom. Hade mera gemensamt med Soini. Bara sådär annars: Soini fick 42 röster i Malax! WTF? Nu ska jag gå runt och kolla skitigt på folk i Malax och försöka lista ut vem av malaxborna det är som röstat på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela