IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sista perioden har påbörjats

Publicerad 2012-01-09 16:43:05 i Vardag,

Idag var en ganska lugn dag. Hade modde två första timmarna och tredje timmen hade jag hälsolära. Slutade klockan 12. Tyvärr enda dagen jag slutar tidigare. Har ganska full period. Eller har väl 20 lektioner. Alltså 10 håltimmar. När jag kom hem somnade jag och sov 2 timmar. Oopsie. Nå ja ikväll blir det väl att ta det lugnt, det är på tal om att vi ska träffas och planera vår abi-resa.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela