IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

sjuker

Publicerad 2012-01-23 19:25:08 i Vardag,

Sitter och känner att jag håller på att bli sjuk. Men jag har bestämt att jag inte ska bli sjuk för jag har lovat att köra imorgon när vi ska åka och ge blod från hälsolära. Dessutom har jag muntligt prov eller vad det nu heter i korsholm på onsdag. Vet fortfarande inte vad jag ska tala om. Heheh. Eller byter ämne hela tiden. Har funderat att tala om finlandsvenskarnas ställning, presidentvalet eller tala om relationer på nätet. Eller ja jag vet inte, gud måste börja bestämma mig. Nu ska jag kolla Grey's Anatomy.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela