IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Ett år bestämt

Publicerad 2012-07-26 10:52:58 i Vardag,

Förresten kom på idag att jag inte berättat vad som sker i höst för mig. Igår skickade jag och tackade ja till socionom-platsen och närvaroanmälde mig för hela året. Det blir alltså Roparnäs och socionom för mig nästa år. Hur länge jag lämnar där får tiden utvisa. Lämnar ännu ett år hemma för att snylta på mor och far men sen flyttar jag ut. Då får ni se vart det blir. Det vet jag inte själv ännu heller. Så nu när ni igen vet om allt som händer i mitt liv så är ni väl nöjda? ;)
Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela