IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Filmer jag vill se

Publicerad 2012-07-10 13:19:48 i Film,

När jag var på bio i söndags så fick jag två nya filmer till filmer som jag vill se. Dumma trailers i början av filmen.
 
The Great Gatsby- Verkar vara en otroligt bra film med fantastiska skådespelare. Borde inte kunna vara annat än en superfilm.
 
 
The Dark Knight Rises- Har inte kollat de andra Batman-filmerna och aldrig kännt något behov av att se dem. Men efter jag såg trailern i biosalongen(en annan än denna dock) så började jag fundera om kanske det är filmer jag borde se. För jag vill se den här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela