IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

In the future where will I be?

Publicerad 2012-07-13 12:38:46 i Funderingar,

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Har beslutsångest. Alla andra hittar sina lägenheter, har tackat ja till sina studieplatser och jag har fortfarande inte bestämt mig riktigt. Ska jag åka på socionom nästa år? Ska jag ta ett mellanår som jag sa att jag aldrig skulle göra. Och på det där mellanåret vad ska jag göra då? Ska jag söka arbete någonstans och arbeta ett år? Eller ska jag börja studera till något jag inte ens funderat på. Ska jag stanna hemma ett år eller ska jag flytta? Och vart ska jag flytta. Om det blir socionom så blir det Brändö eller Smedsby. Om jag börjar arbeta så stannar jag förmodligen hemma ett år till. Just nu vet jag inget men måste börja bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela