IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Keane

Publicerad 2012-07-18 16:39:09 i Musik,

Idag är mitt älsklingsband Keane i Finland. Första gången sedan 2004. Och varför är jag inte där? För jag suger. Hade tänkt åka och hade frågat mina vänner och allt om vi skulle åka. Enda som verkade lite såld på idèn var Sara. Men så gick det inte som planerat med sommararbetet och då tänkte att jag inte skulle ha möjlighet att åka. SÅ nu sitter jag på skäre och kan bara drömma om att vara där. För jag skulle ha haft pengar till det. Förhoppningsvis så kommer det nya chanser. För jag ska banne mig se Keane live.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela