IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Liten uppdatering

Publicerad 2012-07-17 11:19:17 i Vardag,

Nu har det gått en par dagar sedan min sista uppdatering. Har hunnit vara på ett bröllop där de tyckte att jag eller Jessica var nästa i tur att gifta oss. Ha, är ganska bestämd på att inte gifta mig så då får vi se hur länge de måste vänta på mitt bröllop. Annars så är mina planer för hösten fortfarande inte fastställda men om någon dag eller två tror jag det kommer vara bestämt. Så då får ni se var jag hamnar.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela