IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Misslyckad solning

Publicerad 2012-07-06 14:03:11 i Vardag,

Försökte sola på mitt vanliga ställe idag men var helt omöjligt p.g.a. alla jävla bromsar. Kunde inte slappna av så så satte mig vid utebordet istället där det inte fanns några bromsar. Har inte fått ryggen solad nå idag men det är smällar som man får ta. Men till slut så hittade bromsarna dit också så jag gav upp helt och hållet. Idag blir det ollis med mina vänner för att fira Stina den fina. Hehhee. Och imorgon vet jag inte men lutar mot att jag ska ta en visit till skäre. Time will tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela