IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

This is a place where I feel at home

Publicerad 2012-07-05 15:27:28 i Vardag,

Idag är ännu en dag när jag gjort absolut noll procent nytta. Har legat i sängen och kollat TV-serier. Tanken var att jag skulle gå ut och sola men har inte varit nå väder alls för det. Har regnat från och till sedan klockan 2 kanske. Och före det så var nästan hela himlen full med regnmoln. Och mina vänner verkar ha dött eftersom de inte spammar i vår kära grupp på facebook. Måste väl stå för spammet jag då.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela