IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Arbetsdag

Publicerad 2012-06-11 22:59:39 i Vardag,

Hejsan. Har varit hemma från arbeter i en halvtimme nu. Arbetade 15.00-23.00. Eller blev inte riktigt så för jag var en kvart försenad. Det var Jens fel. Skjutsade honom till Rönn till halv 1. Fixade andra-skedet tider till mig själv och så åkte jag till flygfältet efter mamma. Vi åkte till ABC och drack kaffe medan vi väntade på att Jens skulle bli klar. Han skulle vara färdig kvart över två. Men han kom till bilen halv 3. Det är lite svårt att ta sig till Korsnäs på en halvtimme. Särskilt när det var mamma som körde. Nå jaa imorgon blir det arbete samma tider.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela