IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'll help you see it through

Publicerad 2012-06-27 11:45:52 i Vardag,

Har inte skrivit på några dagar nu så kör en snabbgenomgång om vad som hänt.Midsommarafton firade jag i Molpe hos Sara med grillning och kubb. Skjutsade sedan ner de andra till Molpedansen medan jag själv åkte iväg till skäre där resten av min midsommar firades. I måndags drog vi iväg till Särkäniemi nästan hela gänget. Minus Louise.Var en jävla rolig dag och bilder kommer kanske sen om jag får några. Igår arbetade jag 14:00 till 16:15 på dagis och blir samma idag. Och idag har jag också varit på andra skedet. Halkbanan nästa vecka och så har jag det permanenta körkortet. Nu ska jag äta!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela