IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Keep making me laugh

Publicerad 2012-06-29 17:12:22 i Vardag,

Är trött som sjutton efter en till dag på dagis. Tur att det är roligt där i alla fall. Idag har jag dessutom fått springa mellan ungefär alla avdelningar. Jag fick vara där de behövde mig. Nu är jag ledig på obestämd tid igen. Men får se vart det barkar iväg nästa gång. Idag var det förresten en flicka som sa när vi kollade på film " Hon är jättevacker, hon är ungefär som dig". Sådana gånger är det extra roligt att vara på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela