IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Lördagens middag

Publicerad 2012-06-18 17:21:11 i Mat,


Det här åt jag i lördags när jag var tvungen att själv laga mat. (mamma och pappa var på skäre och man får ingen hjälp av Jens) Stekte upp lite maletkött,lök, rivna morötter och tomat. Och kryddade med salt,peppar och cajunkrydda. Sedan värmde jag upp ett par baguetter skärde en skåra i dom och fyllde dem med maletköttet. Var meningen det skulle vara röd paprika i också men jag glömde att köpa och det smakade nog bra för det.

Kommentarer

Postat av: ellinor

Publicerad 2012-06-18 18:15:27

haha ha int tänkt på he :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela