IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You're just an old man

Publicerad 2012-06-07 14:58:43 i Vardag,

Hej hallå! Ca en vecka sen sist men har haft andra saker för mig. I lördags blev jag student. Det firades först med kalas för släkt och bekanta. Klockan 6 drog vi in till stan. Åkte till omena och lämnade några av våra saker där, åkte vidare till Ollis och efter många om och men fick ca hälften av oss betala oss in, sedan fick mitt i allt de andra inte göra det. Halv 8 var det middag vid strampen. Helt okej, men onödigt dyrt. I måndags satte jag för första gången min fot i Jakobstad. Förhoppningsvis inte sista gången. Mysig stad det lila jag såg av det. Igår var jag till Novia på inträdesförhör och efter det åkte jag och arbetade. Idag var det meningen jag skulle arbeta men det blev inget. Imorgon iställer förmodligen om de inte ändrar sig igen.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela