IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

And every colour illuminates

Publicerad 2012-03-27 18:59:22 i Vardag,

Har inte skrivat på ca 2 dagar nu för igår så var jag först på dagis och arbetade och sedan var jag ju till stan och kollade The Hunger Games och åt pizza före filmen. Sen var vi på kaffe till ABC. Så innan jag var hem började klockan nog vara över halv 12. Idag har jag också varit på dagis. Ska vara tills torsdag och så ska jag vara nästa vecka också måndag-torsdag. Jag älskar att vara på dagis, fast sedan när jag kommer hem är jag nog ganska trött. Så idag powernappade jag och nu väntar jag bara på att jag ska få fara och sova igen.
Ses!
P.s varifrån kom plötsligt en massa läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela