IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I see signs now all the time

Publicerad 2012-03-25 12:57:51 i Funderingar,

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här nu, kan ju inte precis sitta och säga att jag och Jim var bästisar för det var vi inte. Men han och Jens var bra kompisar och dessutom tyckte jag Jim verkade så trevlig. Han hälsade på mig medan vissa personer jag kännt hela livet inte klarar av den ansträngningen. Mina tankar går till Jims familj och vänner. Och som Stina sa igår: det är inte meningen att folk som är så unga ska dö. Vila i frid.
Den här låten lyssnade jag sönder när mommo dog. Så hoppas den kan hjälpa er som sörjer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela