IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm going out

Publicerad 2012-03-24 19:21:10 i Vardag,

Ska försöka börja leta mig och göra mig färdig inför ikväll. Vi ska ut, förmodligen till Ollis. Igår så åt vi(hann inte ta bild på mina bakverk) och talade. Och herregud vilken volym det kan bli på samtalet när 9 flickor är samlade. Märks att vi bara hållit på med studenten senaste tiden för fastän vi försökte hålla oss borta från det ämnet så kom vi tillbaka till det hela tiden. Men nu ska jag göra mig färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela