IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

IT'S OVER

Publicerad 2012-03-21 13:25:13 i Vardag,

Sista studentskrivningen idag! Så jävla skönt så ni vet inte! Inget mer att plugga på. Men ska inte skriva så mycket om det så de som har saker kvar att skriva blir ledsna... Eller det tänker jag visst det! TROLOLOOLOLOLO JA E KLAR MED GYMNASIET. För att fira så ska jag beställa saker från HM. Ja och om ni undrar hur det gick idag så har jag ingen aning. Psykka är fanimej flummerier.
Ses!
Hahahahha första jag tänkte på
när jag skrev It's over :D
Cause it's over
Girl, you know it's over this time
So when you call I'm pressing 7
Don't wanna hear your messages, messages
I'm tryin to erase you from my mind
Cause it's over
I swear it girl
It's over this time
So don't be callin leavin' messages
Don't wanna know where you've been
Baby cause it's over

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-03-21 15:12:27

Va samma för jag! Skriva bara 5, å lasse bara "fem!?, int 6?" ja bara "nä bara 5...". ja kona int svar på na fläir! satt en timma å fundera på vilken jag sko skriv som sista typ, sedan gav jag upp :)

Postat av: patricia

Publicerad 2012-03-21 15:31:29

hahah åååh, tänkt rikigt "men va pia e snäll som int ska tjat om att hon e klar" ... döööö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela