IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Pizzakväll

Publicerad 2012-03-10 15:45:31 i Vardag,

Igår så spenderades dagen först i skolan. Var på psykka-prep från 10.40-14.00. Sen åkte jag hem och lyckades hålla mig vaken tills klockan 4 då jag gick och powernappade. Lite före 6 så for jag efter Marlene och så drog vi vidare till Louise där hon bjöd på pizza. Vid Louise hade också Ellinor, Stina, Sara och Emelie infunnit sig. Jeanette kom en halvtimme senare och påpekade att fint folk kommer alltid sent. Vet inte hur länge vi satt där men efteråt drog Marlene, jag, Stina och Ellinor iväg till ABC(eller ÄBZ som vi kallar det). Idag är planerna oklara men det lutar väl mot en chillkväll. Antingen för mig själv eller med sällskap.
Ses!



Gårdagens skämt: Vi satt och talade om vem av oss som är bra på datum och minnas födelsedagar. (jag är det men har ändå alltid för mig att Ellinor fyller i april).
Jag: Varför har jag alltid för mig att du fyller i april Ellinor?
Ellinor: fö ja e ett skämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela