IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

random facts

Publicerad 2012-03-17 15:42:04 i Funderingar,

Bara så jag ska ha något att uppdatera om så tror jag att jag kör lite 7 saker om mig själv här:

1. Jag lärde mig fläta när jag var typ 13, det var Jens som lärde mig och jag kan fortfarande inte fläta inbakade flätor

2. Jag är tvärtemot alla människor, jag vill absolut inte passa in, lite av tvångstanke för mig att inte passa in

3. Jag får tvångstankar om jag går själ någonstans. T.ex. att jag bara får gå på de vita strecken vid ett övergångställe om ingen är där och distraherar mig.

4. Jag kan lätt sitta en hel dag bara på youtube eller tumblr, talangerna som finns där är otroligt

5. Jag följer ca 15 tv-serier tror jag men gillar tyo 30 på facebook, min favorit är dock Skins.

6. Mitt favoritband of all time är Keane, men just nu spelar jag mest Mumford and Sons, som ni kanske märkt

7. Jag kan inte kolla när Harry Potter-skådespelarana tar farväl utan att gråta som ett litet barn. Gråter ganska ofta faktist till filmer och tv-serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela