IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The Twilight Saga: Breaking Dawn

Publicerad 2012-03-07 18:54:15 i Film,



Så pinsamt att jag har kollat den här filmen, skämdes så att jag väntade tills alla i huset hade gått och sova innan jag kollade den. Kändes som det var en film som jag måste se. Och ja måste jag ens säga det? Inte bra. Den var totalt värdelös och saken är den att böckerna går ju ändå att läsa så jag vet inte hur de lyckats göra en sån skitfilm. Och det syns verkligen att de gjort filmen bara för att göra fansen nöjda. Det är som enda de tänkt på känns det som. Att publiken ska få sina Edward och Bella ögonblick. Scener som man inte fattar varför de inte klippte bort.

Den kan få en tumme bara för att jag fortfarande tycker Taylor Lautner är snygg. Bästa delarna i filmen är med honom ärligt talat. (och nej inte bara de delar där han tar av sig tröjan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela