IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

AWWW YEAH

Publicerad 2012-05-17 20:27:53 i

Alltså ingenting är härligare än en finländsk vinst. Jag satt och kollade matchen för mig själv. Vilket är tur, då får jag skrika hur mycket jag vill. Och det gör jag. Men ja slutade kolla lite mitt i matchen för jag har så svaga nerver. Får hjärtklappning och dör lite inombords. Men ja började kolla igen när vi hade kvitterat. Trodde ärligt inte först att vi skulle vinna, sen när vi fick 1-0 trodde jag vi skulle vinna i 21 sekunder. Men ja bra jobbat Finland! Jag blir så glad när vi vinner! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela