IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Dag 1 av förberedelser

Publicerad 2012-05-28 16:11:08 i Vardag,

Denna vecka ska det förberedas inför studenten. Så idag åkte jag in till stan för att handla bl.a. skumpa och servetter. Sedan köpte jag nya vita HM-skor som faktist är vita som jag tror jag ska använda på studenten på kvällen. Sedan var jag och beställde rosor som ska ges åt mina vänner på studenten. Har också hunnit vara till HVC för att kolla upp lite med mina pollenbesvär. Så nu ska jag börja på ny medicin imorgon. Imorgon kommer råkopiorna från fredagens studentfotografering till airaksinen. Annars så är morgonens planer att arbeta med utemöblerna.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela