IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Dagen med stort D.

Publicerad 2012-05-02 11:10:27 i Funderingar,

Nu är det två timmar och en kvart tills storasyster kommer efter mig. Så plockar vi upp Marlene och Stina och sen drar vi iväg till flygplatsen där fllyget äntligen tar oss till Rhodos. Har nästan packat färdigt. Har en tröja och ett par skor som fortfarande är våta. Kommer säkert få slänga in dem i en påse för jag tror inte de hinner torka. Janå ni ska ha så trevligt här i Finland medan jag är och steker i Rhodos!
Ses!
Det här har ni att se fram emot medan vi är borta
Medan vi befinner oss i det här vädret:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela