IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Gotta love how it's somehow all on me

Publicerad 2012-05-24 13:37:49 i Vardag,

Idag ser jag verkligen ut som ett pollenbarn. Ögonen är uppsvullna, röda, kliar och rinner. Näsan samma sak. Hoppas bara det går om tills imorgon när jag har fotografering. Kan ju inte precis fotograferas när jag ser ut så här. Skulle kunna sätta upp en bild på hur jag ser ut men ni skulle bli rädda då. För jag ser verkligen för jävlig ut. För på allt annat så har jag också mörka ringar under ögonen eftersom jag inte nästan fått det sovt något alls inatt. Somnade 3 och vaknade 20 över 5 och somnade om först runt klockan 8. Men nu ska jag sluta gnälla.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela