IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Hemma

Publicerad 2012-05-12 16:13:13 i Vardag,

Nu har jag inte uppdaterat på över en vecka. Oopsie. Men ja, Rhodos var otroligt. Vi hann med en massa, men what happens in Rhodos stays in Rhodos. Men vad vi har gjort har ungefär gått ut på att sola på dagarna och festa på kvällarna. Både tråkigt och roligt att komma hem till Finland. Hade haft så roligt så att man kunde stannat där en vecka till. Och andra sidan var det skönt att komma hem till egen säng och att få sova. Men det allra bästa: mjölk. Mjölk har aldrig varit så gott som det var i onsdags när jag kom hem. Ikväll ska jag till Louise och fira henne, hon fyller på måndag. Följer dock inte med ut på krog sedan, är så himla trött. Nu ska jag kolla ikapp tv-serier, eller spela sims :D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela