IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I tie my hands up to a chair so I don't fall that way

Publicerad 2012-05-31 14:39:01 i Vardag,

Idag vaknade jag halv 2. HALV 2. Kändes lite dåligt. Ja har som varit vaken 2 timmar nu och halva dagen har redan gått. Men nå jaa har ju bara fått sova ordentligt de här två senaste dagarna så jag har väl tagit igen all förlorad sömn. Har inte sovit ordentligt sedan Rhodos så. Har inga planer för idag. Ska måla naglarna om jag orkar. Igår var jag till Mölle med mina vänner. För att umgås en sista gång med Louise före lördagen för sedan på söndag så åker hon till Åland.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela