IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Only if for a night

Publicerad 2012-05-01 13:27:01 i Vardag,

Imorgon drar vi äntligen till Rhodos! Som vi har längtar och som vi har räknat dagarna. Otroligt att vi äntligen ska dra iväg. Dagen till ära så skriver jag vad jag ska packa ner. Tror jag äntligen börjar ha allt nerprintat. Men kommer säkert komma på mera sen medan jag packar. Idag ska jag också fylla de små flaskorna från dermo med shampo och annat. Ska också tvätta en sista tröja och försöka tvätta mina vita skor som inte är så vita just nu. Så istället för att fortsätta sitta här så ska jag börja leta mig och göra de här sakerna.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela