IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Shut up and let me see your jazz hands

Publicerad 2012-05-22 12:26:47 i Vardag,

Nu har jag hittat mina skor till studenten, så nu är allt med kläderna fixat. Eller ska kolla om klänningen måste fållas upp. Vilket jag tror att det är ganska stor chans att den måste göras. Men det återstår att se när jag har provat skorna med klänningen. Sen nästa vecka så ska det börja fixas inför själva "festen". Hela huset ska städas, trådgårfsmöbler ska fixas och varenda hörn ska rensas på damm. Ser verkligen inte fram emot att städa mitt rum som just nu ser ut som ett bombnedslag. Men det har mest att göra med att Jens håller på och dra nå internetkablar och har flyttat om alla mina möbler.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela