IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Skoshoppning

Publicerad 2012-05-14 16:01:36 i Funderingar,

Att hitta skor till sin studentklänning är ju tamefan omöjligt. De måste vara tillräckligt höga för klänningen är lång. De får inte vara för obekväma för jag ska springa runt med dem hela dagen. De måste passa färgmässigt till klänningen. Klänningen är grönblå, så t.ex. silver skulle passa jättebra medan svart inte skulle passa, och vitt skulle väl gå men är inte så brydd i att ha det. Så ska hur skorna ser ut passa till klänningen. Usch får huvudvärk. Får lov att dra in till stan någon dag för att hitta ett par skor. Jag hade faktist ett par skor på nelly som jag var ganska såld på, men som vanligt på nelly you snooze you loose. Nu finns de bara i storlek 41. Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela