IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sometimes I want to disappear

Publicerad 2012-05-29 12:32:11 i Vardag,

Idag ska jag göra vad jag skjutit upp ett tag nu: städa mitt förbannade rum. Ja herregud ni kan inte ens gissa hur jävla råddigt det är. Eller ja Emelie kan för hon har sett det. Ser verkligen inte fram emot att börja. Eller att börja är ju alltid värst, när man väl börjat så flyter det på ganska bra. Janå ska väl börja på nu så jag blir klar någon gång, ska ju torkas damm i varenda vrå när jag städar för studenten. Mamma tror nämligen att folk ska komma och inspektera mitt rum. De kommer ingen göra, så torkade jag damm överallt i onödan. Damn.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela