IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sömnig

Publicerad 2012-05-21 11:33:49 i Vardag,

Är trött idag också. Tror det har mycket att göra med pollensäsongen. Och kanske att jag somnade runt 3 och var tvungen att skjutsa mamma klockan halv 8. Tänkte jag skulle sova när jag kom tillbaka, men så tog som allt längre än väntat för mamma var tvungen att åka till HVC och kolla upp sin arm. Så kom hem när klockan var 9 ungefär med mamma fortfarande i bilen för hon hade blivit sjukskriven. Gick och ligg på soffan och somnade där runt 10 och sov 2 timmar. Är fortfarande trött. Jävla pollen. Men nu ska jag börja leta mig till frissan. Ska färga håret, och så ska väl det klippas lite också,
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela