IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Söndag i trötthetens tecken

Publicerad 2012-05-20 15:46:23 i Vardag,

Idag är jag trött. Jag är så himla trött så ni vet inte. Kom hem halv 5 igår ungefär. Och steg upp 12 idag. Då jag vaknade var det p.g.a. av en mardröm, och mina ögon var helt ihopklibbade tack vare pollen. Och näsan var täppt som aldrig förr. Så pollen+pollenmedicinen+ lite sömn= jag är så jäkla trött att jag inte ens vet om jag orkar släpa mig till soffan för att kolla bronsmatchen mellan Finland och Tjeckien. Och jag som alltid gnäller om hockey. Nu ska jag försöka hitta nå studentskor och sen ser vi om jag hittar till TV:n eller inte.
Ses!

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-05-20 16:05:29

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Still Lost" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela