IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

And so I run out to the things they said could restore me

Publicerad 2012-11-07 13:58:37 i Musik, Vardag,

Hej hallå! Har egentligen inte så mycket att berätta. Ska försöka ta tag i lite skolarbete om en stund. Idag har vi varit på ett riktigt intressant studiebesök till Mussor. Helt klart det bästa studiebesöket hittills! Och även fast det var 3 timmar långt och jag var himla hungrig när vi var färdiga så var det absolut värt det! Så himla intressant! Men nå jaa nu blir det lite Tumblr och sen så ska jag påbörja rapporten som vi ska skriva om studiebesöket.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela