IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm not saying it's your fault although you could have done more

Publicerad 2012-11-02 16:18:17 i Vardag,

Ja det här bloggandet går bra. Och nu bloggar jag bara så att jag inte ska vara tvungen och göra skolarbete. Har fortfarande inte öppnat den 200-sidor ammattina sosionomi. Och jag har tent på måndag, och jag kan 4 finskaord ungefär. Det kommer bli fint det här ska ni se. Annars idag har jag cyklat ner till Stenco i regnet för att få ett brev med min uppsats på posten när läraren absolut ska ha det i pappersform. Det var trevligt, uppfriskande så att säga. Men nu ska jag åtminstone försöka få en rapport påbörjad som ska in på söndagsnatten.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela