IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

jag skriver uppsats, jag skriver uppsats, jag skriver uppsats

Publicerad 2012-11-16 18:02:55 i Vardag,

lite i alla fall. Deadline 23.55 ikväll, det kommer bli fint det här hörni. Eller ja har redan en och en halv sida och den ska vara högst tre sidor. Efter det så har jag bara två uppgifter kvar. Men det är två 10-sidors uppsatser så de ser jag inte fram emot. Borde också städa rummet. Men nästa vecka är sista veckan i skolan före jul. Drar iväg på praktik vecka 48-51. Woop woop!
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela