IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Our hearts littering the topsoil

Publicerad 2012-11-09 16:57:07 i Musik, Vardag,

FREDAG. AAW YEAH. Har för en gångs skull varit i skolan på en fredag. Två långa föreläsningar som nu inte var de mest intressanta jag varit på. Vilket resulterade i en himla massa dagdrömmerier. Ikväll ska jag åka till Sara-rara för att umgås och dricka glögg. Var tänkt vi skulle äta tortillas men vi sköt upp det tills imorgon. Men jag åt redan idag för mamma hade handlart ingredienser åt mig och Jens. Annars har jag en massa skolarbete som jag ska försöka fixa nu i helgen. Och inte i sista minuten. Hahaha, ahahahha. Jag tror inte ens på det själv.
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela