IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sit back and wave through the daylight

Publicerad 2012-11-02 20:22:40 i Vardag,

Jag tänker uppdatera igen, för att jag kan. Och för att jag är uttråkad. Ingen uppdaterar Tumblr, alla mina vänner har skaffat sig liv. Shocking. (förutom marlene. Allti tu å jag marlene! Vafö ji e allti tu å jag? Allti tu å jag) Den där rapporten som jag sa att jag skulle påbörja. Ja det var ju en ren skär lögn. Men det visste jag ju redan som jag uppdaterade. På söndag kommer jag sitta och gråta medan jag läser en 200-sidors finsk bok och skriver en rapport om ett studiebesök. Livet är fint ska ni veta!
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela