IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You won't believe what I tell you

Publicerad 2012-11-05 20:31:23 i Vardag,

Jaa dagens tent, vad ska man säga. Det gick väl inte så riktigt bra, med tanke på att jag började läsa 08:15 och vi hade tent 09:15. Bra jobbat Pia, klapp på axeln åt dig. Skrev ett ordentligt svar, ett halvt svar och ett svar på två meningar. Vi skulle besvara fyra. Är jag godkänd så gråter jag en glädjetår. Men egentligen så förtjänar jag inte att bli godkänd. Och annars idag har jag inte gjort någon större nytta. Var efter dermoshop-paketet,dit for 80 euro. Ajabaja Pia! Nu ska jag börja leta mig till sängen.
Ses! (hur många gånger talar jag nu inte om mig själv i tredje person då?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela